16 Ocak 2012 Pazartesi

Burada sevme yeteneği olmayan biri konuşuyor. 
Ben kimsenin arkasından, önünden, sağından, solundan ağlamadım. Ama çok yumru oturdu takriben akciğer ile diyafram arası bölgeye. -Biyolojim kötü kardeşler, geçen birine "Benim böyle karın tarafında bir yerlerim ağrıyor da, apandisitim patlamış olabilir mi?" diye sordum.-
Sevmek falan diyorduk.
Sevmiyoruz diyorduk. 
Sadece sevme yeteneğimizin olduğunu kanıtlamak için birilerine kendimize denek arıyoruz diyoruz. 
Şarkılar, sokaklar, kokular da tuzu biberi bu işin. 

Yalan söylüyorum galiba. 
O diyaframın oraya bir yerlere oturan yumru hiç geçmek bilmiyor. 
Bir de ona yaşayacağını tahmin ettiğin şeyleri bir bir yaşamak katılıyor. 
Ama o tahmin ettiğin şeylere vermeyi planladığın tepkileri hiçbir zaman veremiyorsun.
Siktir git hayatımdan gibi. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder